Merhaba arkadaşlar,
2 dairemiz mevcut, birinden çıkıp diğer daireye geçmek istiyoruz. Diğer dairede kiracı var. 2023 Mayıs ayında kontratı yenilemeden, istediğimiz zamla beraber 4-5 aydır devam ediyoruz. Şimdi kendisine durumu izah edip, çıkmasını isteyeceğiz. Yalnız yeni kiradan yapılmış bir kontrat yok, arkadaşa çıkmasını söylediğimizde %25 kanundan dolayı bizi şikayet edebilir mi?
Eğer böyle olursa ilk önce kontrat yapıp, sonra 3-5 süre vermek doğru olur değil mi? Yorumlarınızı rica ediyorum.
Kiracıya Çıkmasını Söyleyeceğiz Ama...
12
●764
- 27-09-2023, 12:16:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çıktığınız daireyi teklif edin eğer onuda kiraya vereceksiniz. İyi niyetinizi görür ve kabul edeer bence.
- 27-09-2023, 12:17:292 daire de aynı düzeyde sayılır, yalnız oturduğumuz daire daha yüksek kiraya ve aidata sahip bu yüzden kabul etmeyecektir.Halimcandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2023, 12:23:34Geçen gün yapılan açıklama da kiracı ve ev sahibi anlaşıyorsa, %25 üstü zam yapılabilir denildi. Yani kontrat yapmamın amacı %25 olayını garanti altına almak.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2023, 12:40:10empati kurun hocam en önemlisi o, çıktığınız daire eşit duurmdaysa aynı kiradan verin. Yasal olarak haksızsınız.