kontratı yenileyip yenilemedeniğiniz fark etmez. Her yıl kontrat zamanı eski kontrat yenilenmiş olarak kabul edilir. Yani kiracının artık yaklaşık 1 yıllık kontratı var.
Evet şikayet etmek isterse eder, fazla verdiği parayı faizi ile alır.
Geçen gün yapılan açıklama da kiracı ve ev sahibi anlaşıyorsa, %25 üstü zam yapılabilir denildi. Yani kontrat yapmamın amacı %25 olayını garanti altına almak.