Merhaba arkadaşlar,
2 dairemiz mevcut, birinden çıkıp diğer daireye geçmek istiyoruz. Diğer dairede kiracı var. 2023 Mayıs ayında kontratı yenilemeden, istediğimiz zamla beraber 4-5 aydır devam ediyoruz. Şimdi kendisine durumu izah edip, çıkmasını isteyeceğiz. Yalnız yeni kiradan yapılmış bir kontrat yok, arkadaşa çıkmasını söylediğimizde %25 kanundan dolayı bizi şikayet edebilir mi?
Eğer böyle olursa ilk önce kontrat yapıp, sonra 3-5 süre vermek doğru olur değil mi? Yorumlarınızı rica ediyorum.