kontratı yenileyip yenilemedeniğiniz fark etmez. Her yıl kontrat zamanı eski kontrat yenilenmiş olarak kabul edilir. Yani kiracının artık yaklaşık 1 yıllık kontratı var.

Evet şikayet etmek isterse eder, fazla verdiği parayı faizi ile alır.