• 27-09-2023, 12:14:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    2 dairemiz mevcut, birinden çıkıp diğer daireye geçmek istiyoruz. Diğer dairede kiracı var. 2023 Mayıs ayında kontratı yenilemeden, istediğimiz zamla beraber 4-5 aydır devam ediyoruz. Şimdi kendisine durumu izah edip, çıkmasını isteyeceğiz. Yalnız yeni kiradan yapılmış bir kontrat yok, arkadaşa çıkmasını söylediğimizde %25 kanundan dolayı bizi şikayet edebilir mi?

    Eğer böyle olursa ilk önce kontrat yapıp, sonra 3-5 süre vermek doğru olur değil mi? Yorumlarınızı rica ediyorum.
  • 27-09-2023, 12:16:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çıktığınız daireyi teklif edin eğer onuda kiraya vereceksiniz. İyi niyetinizi görür ve kabul edeer bence.
  • 27-09-2023, 12:17:29
    #3
    Halimcandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıktığınız daireyi teklif edin eğer onuda kiraya vereceksiniz. İyi niyetinizi görür ve kabul edeer bence. Diğer dairede kiracı varmış pardon gözümden kaçmış
    2 daire de aynı düzeyde sayılır, yalnız oturduğumuz daire daha yüksek kiraya ve aidata sahip bu yüzden kabul etmeyecektir.
  • 27-09-2023, 12:20:31
    #4
    kontratı yenileyip yenilemedeniğiniz fark etmez. Her yıl kontrat zamanı eski kontrat yenilenmiş olarak kabul edilir. Yani kiracının artık yaklaşık 1 yıllık kontratı var.

    Evet şikayet etmek isterse eder, fazla verdiği parayı faizi ile alır.
  • 27-09-2023, 12:23:34
    #5
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontratı yenileyip yenilemedeniğiniz fark etmez. Her yıl kontrat zamanı eski kontrat yenilenmiş olarak kabul edilir. Yani kiracının artık yaklaşık 1 yıllık kontratı var.

    Evet şikayet etmek isterse eder, fazla verdiği parayı faizi ile alır.
    Geçen gün yapılan açıklama da kiracı ve ev sahibi anlaşıyorsa, %25 üstü zam yapılabilir denildi. Yani kontrat yapmamın amacı %25 olayını garanti altına almak.
  • 27-09-2023, 12:26:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    söz senettir mayısa kadar bekle
  • 27-09-2023, 12:26:23
    #7
    inşallah çıkartamazsın hocam %25 den daha fazla zam yapan enfilasyonu ev kiralını yükseltmeye çalışan herkesi Allah`a havele ediyorum cezadan korkuyor Allah korkusu yok hadi eyw
  • 27-09-2023, 12:28:02
    #8
    sizi kiradan dolayı şikayet etmese bile adamı çıkarmak için hukuki olarak haklı gerekçeniz yok çıkmak istemezse ne yazık ki çıkaramazsınız
  • 27-09-2023, 12:40:10
    #9
    empati kurun hocam en önemlisi o, çıktığınız daire eşit duurmdaysa aynı kiradan verin. Yasal olarak haksızsınız.