• 21-09-2023, 16:33:40
    #1
    Merhaba hocalarım, zirkonyum yaptırdım geçici diş taktılar. Fakat bu geçici kaplama diş ekmeği bile parçalamıyor. Zirkonyum takılınca durum değişecek mi? Ve yemek artıkları çok doluşuyor gibi geliyor bana. Ne kullanmak gerekiyor geçici kaplama sürecinde?
  • 21-09-2023, 16:34:58
    #2
    WITCHER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım, zirkonyum yaptırdım geçici diş taktılar. Fakat bu geçici kaplama diş ekmeği bile parçalamıyor. Zirkonyum takılınca durum değişecek mi? Ve yemek artıkları çok doluşuyor gibi geliyor bana. Ne kullanmak gerekiyor geçici kaplama sürecinde?
    13 tane taktırdım Geçiciye takılmayın, öyle oluyor. Ana dişleri takınca 1 ay sonra ağzımda takma olanları ayırt edemez seviyeye gelmiştim, ana diş gibi alışıyorsun.
  • 21-09-2023, 16:36:21
    #3
    Onunla zaten yemek yemeyeceksiniz hava almasın diye takılır ve ona göre güçlü yapıştırılmaz. Hele ekmek gibi şey onu söker farkında olmadan yutarsınız. Ağzın o tarafını kullanmamaya çalışın asıl kaplama yapışınca rahat rahat yersiniz
  • 21-09-2023, 16:38:21
    #4
    Hin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 tane taktırdım Geçiciye takılmayın, öyle oluyor. Ana dişleri takınca 1 ay sonra ağzımda takma olanları ayırt edemez seviyeye gelmiştim, ana diş gibi alışıyorsun.
    Geçici diş sürecinde yemek artıklarını nasıl hallediyordunuz? Ağız gargarası yapıyorum fırçalıyorum yine dilimle dokundurduğum zaman arkada hala yemek artıkları var gibi geliyor bir an önce zirkonyuma geçsek keşke daha prova aşamaları vs var.
  • 21-09-2023, 16:42:41
    #5
    WITCHER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçici diş sürecinde yemek artıklarını nasıl hallediyordunuz? Ağız gargarası yapıyorum fırçalıyorum yine dilimle dokundurduğum zaman arkada hala yemek artıkları var gibi geliyor bir an önce zirkonyuma geçsek keşke daha prova aşamaları vs var.
    Hocam bir şekilde idare etmek zorunda kalıyorsun. Mümkün olduğunca diğer yerle yemeye çabaladım. Yeni takılınca yadırgıyorsun, artık var gibi geliyor, kesmiyor kopartmıyor ama ama alışırsın sonra, biraz idare et yapacak bir şey yok. Sonradan güzel duruyor ve kullanışlı oluyor.
  • 21-09-2023, 16:51:51
    #6
    Hin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir şekilde idare etmek zorunda kalıyorsun. Mümkün olduğunca diğer yerle yemeye çabaladım. Yeni takılınca yadırgıyorsun, artık var gibi geliyor, kesmiyor kopartmıyor ama ama alışırsın sonra, biraz idare et yapacak bir şey yok. Sonradan güzel duruyor ve kullanışlı oluyor.
    teşekkür ederim hocam, zirkonyum takıldıktan sonra gerçekten kesme etme gibi problemlerle karşılaşmadınız yani?
  • 21-09-2023, 16:59:04
    #7
    WITCHER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam, zirkonyum takıldıktan sonra gerçekten kesme etme gibi problemlerle karşılaşmadınız yani?
    Başta yaşadım, muhtemelen damağa oturması zaman aldı. Hatta "Böyle ömür geçmez" dedim. Yaklaşık 1 ay sonra damak/diş uyumu tamamlandı sonra dediğim gibi şimdi hangisi takma anlamıyorum bile.