WITCHER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçici diş sürecinde yemek artıklarını nasıl hallediyordunuz? Ağız gargarası yapıyorum fırçalıyorum yine dilimle dokundurduğum zaman arkada hala yemek artıkları var gibi geliyor bir an önce zirkonyuma geçsek keşke daha prova aşamaları vs var.
Hocam bir şekilde idare etmek zorunda kalıyorsun. Mümkün olduğunca diğer yerle yemeye çabaladım. Yeni takılınca yadırgıyorsun, artık var gibi geliyor, kesmiyor kopartmıyor ama ama alışırsın sonra, biraz idare et yapacak bir şey yok. Sonradan güzel duruyor ve kullanışlı oluyor.