Onunla zaten yemek yemeyeceksiniz hava almasın diye takılır ve ona göre güçlü yapıştırılmaz. Hele ekmek gibi şey onu söker farkında olmadan yutarsınız. Ağzın o tarafını kullanmamaya çalışın asıl kaplama yapışınca rahat rahat yersiniz