• 20-09-2023, 11:51:56
    #19
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01.04.2023 tarihinde parktan dolayı ceza yemişim, tebligatı geçen hafta geldi desem inanır mısın hocam
    Anlaşılan kasada para azalmış, 5 ay önceki cezayı şimdi kesiyorlar.
    bazen adrese ulaşmayip geç gönderilebiliyor 1 sene sonra da gelebilir ceza yani elbet sizi bulur
  • 20-09-2023, 11:54:50
    #20
    Allah iyiliğinizi versin afyon yolunda 150 ile mi gidiyorsunuz =)
    2. ceza gelemez falan diye bir kural yok siz 4. ye razı olun 6-8 bandında sonuçlanabilir tüm yol da bastıysanız her sinyale takılmışsınız
  • 20-09-2023, 11:57:06
    #21
    Afyonda okurken 15 günde bir edirneye git gel yapıyordum.
    Afyon taraflarında baya eds var.
    Her gidişimde bozuyukde vesikalık çekinirdim, edsnin nerde olduğunu da cozememistim 😁
  • 20-09-2023, 11:57:26
    #22
    Geçmiş olsun. Kurallara uymak önemli.
  • 20-09-2023, 11:59:05
    #23
    aynı gün aynı maddeden 2. ceza yazılmaz hocam bu işte hata var mutlaka adli yollardan itirazda bulunun
  • 20-09-2023, 12:00:55
    #24
    Recep GÖKDEMİR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen adrese ulaşmayip geç gönderilebiliyor 1 sene sonra da gelebilir ceza yani elbet sizi bulur
    Ceza yeni düzenlenmiş hocam, düzenlendiği gibi interaktif vergi dairesine düştü
  • 20-09-2023, 12:05:01
    #25
    Çorum yolu üzerinde 2 dk arayla 2 ceza yemiştim bir sürü EDS var. Youtube'de insanlar artık kameraya çekmişler nerede EDS var diye. Bende çok itraz etmeye çalıştım en sonra e-imza istedi bende olmadığı için itiraz edememiştim.


    https://www.youtube.com/watch?v=qvHnIPc2y4w
  • 20-09-2023, 12:05:30
    #26
    Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, bu arada merak ettim aracınız kaç model ve hangi paket
    Teşekkür ederim. 2019 trendx
  • 20-09-2023, 12:16:57
    #27
    Biraz once de benim kapim caldi yakin yerde 23 temmuzda yemisim cezayi. Saka gibi gercekten. Hizim 83.