Çorum yolu üzerinde 2 dk arayla 2 ceza yemiştim bir sürü EDS var. Youtube'de insanlar artık kameraya çekmişler nerede EDS var diye. Bende çok itraz etmeye çalıştım en sonra e-imza istedi bende olmadığı için itiraz edememiştim.
https://www.youtube.com/watch?v=qvHnIPc2y4w