01.04.2023 tarihinde parktan dolayı ceza yemişim, tebligatı geçen hafta geldi desem inanır mısın hocam
Anlaşılan kasada para azalmış, 5 ay önceki cezayı şimdi kesiyorlar.
bazen adrese ulaşmayip geç gönderilebiliyor 1 sene sonra da gelebilir ceza yani elbet sizi bulur
Allah iyiliğinizi versin afyon yolunda 150 ile mi gidiyorsunuz =)
2. ceza gelemez falan diye bir kural yok siz 4. ye razı olun 6-8 bandında sonuçlanabilir tüm yol da bastıysanız her sinyale takılmışsınız
Afyonda okurken 15 günde bir edirneye git gel yapıyordum.
Afyon taraflarında baya eds var.
Her gidişimde bozuyukde vesikalık çekinirdim, edsnin nerde olduğunu da cozememistim 😁
Çorum yolu üzerinde 2 dk arayla 2 ceza yemiştim bir sürü EDS var. Youtube'de insanlar artık kameraya çekmişler nerede EDS var diye. Bende çok itraz etmeye çalıştım en sonra e-imza istedi bende olmadığı için itiraz edememiştim.