• 20-09-2023, 11:11:49
    #1
    Selamlar,
    r10.net ban sisteminin tamamen güncellenmesi gerektiğini düşünüyorum. maxi geyik kategorisinde yapılan bir yorum tartışma vs. e ticaret kategorisindeki ilanları yarım kalan mesajlaşmaları ya da olası potansiyel müşterileri engellememeli.
    genel ban en ağır ceza olmalı ya da hiç olmamalı üye alakadar olduğu ya da ihlal ettiği kategoriden banlanmalı forum geneli ve diğer kategoriler erişime açık olmalı.
    Tüm üyelikleri bilmem ancak bu özellik ücretli üyeliklerde aktif olarak kullanılmalı. Fiş kesmiyor diye şikayet edilen bir işletme ticaretten 10 gün men edilmiyor sadece o kategorideki cezayı alıyor ve aktif işlerine devam ediyor.
    Forumdaki ban sistemi sürdürülebilir değildir diye düşünüyorum.

    Sizlerin fikirleri nelerdir arkadaşlar ?
  • 20-09-2023, 11:14:35
    #2
    +1905
  • 20-09-2023, 11:20:47
    #3
    aynen.
    siyasi konu yüzünden en son 1 yıl ban yedim.
    gold üyelik almıştım. ertesi günü banlandım 1 yıl. döndüğümde gold üyeliğim bitmişti.
    kategori banı olabilir.
  • 20-09-2023, 11:21:55
    #4
    Çok agır suçlar harici her bana karşıyım hocam
    çünkü insanlar forumdan soguyabilir birde böyle düşünelim 1 kişinin forumdn soguması demek silsile halinde herkese etki ediyor
  • 20-09-2023, 11:23:07
    #5
    Wordpress
    Katılıyorum (bir de şu mesajlaşma sistemi geliştirilmeli diye düşünüyorum)
  • 20-09-2023, 11:24:48
    #6
    Kesinlikle katılıyorum, söz verilmeden konuşuldu diye 2 gün ban yiyen bir üyeyi düşünün, o 2 günde kim bilir kaç tane potansiyel ticaret fırsatının kaçırmıştır. En azından PM atabilsin, yine yazamasın, ama tüm forumdan banlanmasın biraz ağır.
  • 20-09-2023, 11:25:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konudan bişey anlamadım ama 15 yıllık r10 geçmişinize binaen iyi bişey istediğinizi varsayıyorum
  • 20-09-2023, 13:57:15
    #8
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    r10.net ban sisteminin tamamen güncellenmesi gerektiğini düşünüyorum. maxi geyik kategorisinde yapılan bir yorum tartışma vs. e ticaret kategorisindeki ilanları yarım kalan mesajlaşmaları ya da olası potansiyel müşterileri engellememeli.
    genel ban en ağır ceza olmalı ya da hiç olmamalı üye alakadar olduğu ya da ihlal ettiği kategoriden banlanmalı forum geneli ve diğer kategoriler erişime açık olmalı.
    Tüm üyelikleri bilmem ancak bu özellik ücretli üyeliklerde aktif olarak kullanılmalı. Fiş kesmiyor diye şikayet edilen bir işletme ticaretten 10 gün men edilmiyor sadece o kategorideki cezayı alıyor ve aktif işlerine devam ediyor.
    Forumdaki ban sistemi sürdürülebilir değildir diye düşünüyorum.

    Sizlerin fikirleri nelerdir arkadaşlar ?
    Şu kısmını anlamadım bu kurallar neden ücretli üyeliklerde geçerli yani üyelik almayanlar ban yiyebilir ama para veren ban yemesin düşüncenizin mantığı nedir?
  • 20-09-2023, 14:31:10
    #9
    Katılıyorum