Selamlar,
r10.net ban sisteminin tamamen güncellenmesi gerektiğini düşünüyorum. maxi geyik kategorisinde yapılan bir yorum tartışma vs. e ticaret kategorisindeki ilanları yarım kalan mesajlaşmaları ya da olası potansiyel müşterileri engellememeli.
genel ban en ağır ceza olmalı ya da hiç olmamalı üye alakadar olduğu ya da ihlal ettiği kategoriden banlanmalı forum geneli ve diğer kategoriler erişime açık olmalı.
Tüm üyelikleri bilmem ancak bu özellik ücretli üyeliklerde aktif olarak kullanılmalı. Fiş kesmiyor diye şikayet edilen bir işletme ticaretten 10 gün men edilmiyor sadece o kategorideki cezayı alıyor ve aktif işlerine devam ediyor.
Forumdaki ban sistemi sürdürülebilir değildir diye düşünüyorum.

Sizlerin fikirleri nelerdir arkadaşlar ?