Kesinlikle katılıyorum, söz verilmeden konuşuldu diye 2 gün ban yiyen bir üyeyi düşünün, o 2 günde kim bilir kaç tane potansiyel ticaret fırsatının kaçırmıştır. En azından PM atabilsin, yine yazamasın, ama tüm forumdan banlanmasın biraz ağır.