• 27-05-2009, 21:44:03
    #1
    Lise sonlara aile izni ile devamsızlık verildi. Bunun için kağıt imzalamanız gerekiyor.
    Bu yüzden Veli bir kağıt imzalayarak belli tarihler arasında devamsızlık kullanılabiliyor.

    1. Bu gibi kağıt imzalattıran tam olaran neler yazdı bildirirse.
    2. 2-3 kere kağıt imzalatıp verebiliyor muyuz? Örneğin: Bu perşembe ve cuma için bir kağıt, haftaya salı ve çarşamba için bir kağıt imzalatıp tekrar tekrar verebiliyor muyuz?
  • 27-05-2009, 21:52:33
    #2
    Benim bildiğim,tek seferde devamsızlık gün sayını bildirip imzalatman gerekiyor. Öyle parça parça olmuyor.

    Neler yazacağın konusunda en iyi idare yol gösterecektir.
  • 27-05-2009, 21:55:56
    #3
    Okullarda veli izin kağıdı var bizim kantinde satılıyor 10 kuruşa her hafta gidiyorum 5 günlük yazıyorum istersen tek tek yaz ver kabul oluyor.
  • 27-05-2009, 21:58:05
    #4
    bu sadece son sınıflaramı ?
  • 27-05-2009, 21:58:10
    #5
    Bir kere dilekçe veriliyor o dilekçede 25 gün boyunca geçerlidir 25 gün içerisinde okula gelmen birşey değiştirmez.
  • 27-05-2009, 21:59:47
    #6
    Bi kere değil biz her hafta tek tek veriyoruz sorun olmuyor yoksa haftasonlarıda sayılıyor fazladan boşu boşuna devamsızlıkalrınızı tüketirsiniz bu arada sadece son sınıflara...
  • 27-05-2009, 22:02:09
    #7
    Tam olarak nasıl oluyor bu olay ben seneye lise son olacağım ilk dönem veli isteği ile ne kadar süre devamsızlık yapabilirim
  • 27-05-2009, 22:03:28
    #8
    peki tam olarak nasıl yazılıyor onu bilen varmı?
  • 27-05-2009, 22:36:27
    #9
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nasıl oluyor bu olay ben seneye lise son olacağım ilk dönem veli isteği ile ne kadar süre devamsızlık yapabilirim
    Bu uygulama sadece bu sene için gerçekleştirildi.Seneye olmayacağı söylendi.

    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki tam olarak nasıl yazılıyor onu bilen varmı?
    Bu kağıtların okulda hazır olduğunu ve velinin gidip imzalaması gerektiğini biliyorum.Her okulda farklı uygulama olacağını sanmıyorum.İdareden açıklama yapmış olmaları lazım ya da sen gidip sor istersen.