Lise sonlara aile izni ile devamsızlık verildi. Bunun için kağıt imzalamanız gerekiyor.
Bu yüzden Veli bir kağıt imzalayarak belli tarihler arasında devamsızlık kullanılabiliyor.
1. Bu gibi kağıt imzalattıran tam olaran neler yazdı bildirirse.
2. 2-3 kere kağıt imzalatıp verebiliyor muyuz? Örneğin: Bu perşembe ve cuma için bir kağıt, haftaya salı ve çarşamba için bir kağıt imzalatıp tekrar tekrar verebiliyor muyuz?
Lise Son Sınıfların Veli İzni ile Devamsızlık
13
●3.458
- 27-05-2009, 22:36:27Bu uygulama sadece bu sene için gerçekleştirildi.Seneye olmayacağı söylendi.Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kağıtların okulda hazır olduğunu ve velinin gidip imzalaması gerektiğini biliyorum.Her okulda farklı uygulama olacağını sanmıyorum.İdareden açıklama yapmış olmaları lazım ya da sen gidip sor istersen.Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle