Tam olarak nasıl oluyor bu olay ben seneye lise son olacağım ilk dönem veli isteği ile ne kadar süre devamsızlık yapabilirim
Bu uygulama sadece bu sene için gerçekleştirildi.Seneye olmayacağı söylendi.
peki tam olarak nasıl yazılıyor onu bilen varmı?
Bu kağıtların okulda hazır olduğunu ve velinin gidip imzalaması gerektiğini biliyorum.Her okulda farklı uygulama olacağını sanmıyorum.İdareden açıklama yapmış olmaları lazım ya da sen gidip sor istersen.