Lise sonlara aile izni ile devamsızlık verildi. Bunun için kağıt imzalamanız gerekiyor.
Bu yüzden Veli bir kağıt imzalayarak belli tarihler arasında devamsızlık kullanılabiliyor.
1. Bu gibi kağıt imzalattıran tam olaran neler yazdı bildirirse.
2. 2-3 kere kağıt imzalatıp verebiliyor muyuz? Örneğin: Bu perşembe ve cuma için bir kağıt, haftaya salı ve çarşamba için bir kağıt imzalatıp tekrar tekrar verebiliyor muyuz?