Merhaba,
son muayenesi 2010 yılı olan aracın toplam muayene ücreti gecikme cezası ile 10 bin TL çıkıyor. Muayene ücreti 1130 TL, gecikme zammı ise 9 bin TL.
Şimdi yaptırmak için randevu aldım. Muayene ücreti 10bin TL olarak hesaplandı. İndirim istasyona gittiğinde mi uygulanıyor? İndirimden faydalanan var mı?
Haberi olmayanlar için ise indirim 30.09 tarihine kadar son.
Tüvtürk İndiriminden Faydalanan var mı?
4
●170
- 15-09-2023, 20:00:20Merhaba, 3 ay önce bende 9.000 TL borç hesaplayarak gitmiştim gişede hesaplandı, sadece muayene ücreti ve 50-100 tl arasında ekstra miktar ödemiştim.
- 15-09-2023, 20:01:47teşekkürler. anladıgım kadarıyla muayene ücreti + 1000 tl civarı bir ödeme yapacağım bendeHallederiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2023, 20:10:56Öderken sistemden düşer
Gecikme ve muayene dahil 2500 2600 tl Artı egzoz ödersin.