Merhaba,
son muayenesi 2010 yılı olan aracın toplam muayene ücreti gecikme cezası ile 10 bin TL çıkıyor. Muayene ücreti 1130 TL, gecikme zammı ise 9 bin TL.
Şimdi yaptırmak için randevu aldım. Muayene ücreti 10bin TL olarak hesaplandı. İndirim istasyona gittiğinde mi uygulanıyor? İndirimden faydalanan var mı?
Haberi olmayanlar için ise indirim 30.09 tarihine kadar son.