Konu
Tüvtürk İndiriminden Faydalanan var mı?
15-09-2023, 21:35:59
#5
kaqan
Mart ayında kamyoneti yaptırmıştım. Yıllık olması gerekiyordu 3 yıldır yoktu hemen hemen. Ceza ödememesi galiba ben. Orda söylüyorlar ucreti