• 14-09-2023, 09:46:29
    #1
    Şimdi gelip emlakçıların ne suçu var demeyin..

    Allah'a şükür bir tane evim var, ufak birikmişimle ederiyle bir ev almak daha istiyorum. Bir sitede evi 4 aydır takip ediyorum.

    Dört aydır ev satılmadı, evin fiyatı 101231312 kere değişti. Yine satılmadı. İlla ev almam şart değil ama benim nakitte duran param zaten günlük değerleniyor, borsa falan oynuyorum.. Ama ev öyle mi? 3.2 milyonda 2.4 milyona getirdiler.

    Evin ederi Allah var 1.8-1.9 olsa olur. Ev almam şart değil ama bugün olayın aslını öğrendim ben eve 2 vermiştim hemen alabileceğimi söylemiştim. Emlakçı alay eder şekilde o fiyata rüya bile göremezsiniz demişti.

    Kendini ne sanıyorsa Cebinde 1 lirası yok belki ama tak diye 2milyonu verecek insanı küçümsemişti. Bugün ev sahibine ulaştım, yönetici vasıtasıyla. Adama durumu anlattım asla bu teklifi getirmediğini getirse kabul edeceğini söyledi.

    İşte değerli dostlar bu piyasanın böyle kötü olmasının sebebi %100 emlakçılar. Hiç ev sahipleri falan demeyin.



    Bugün bu evin kirası 8-9 bin tl hadi 10 bin olsun. Faizler ortada. Emlakçılar ev sahiplerinin canını okumak için her şeyi yapıyor. Zarar ettiriyor. Adam zaten evi satıp faize satsak 6 katını kazanacak. O yüzden bunlar daha iyi günleri, tüm emlakçılar yakında bitmeli.
  • 14-09-2023, 09:51:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sizde emlakçıyı aradan çıkartın madem ev sahibine ulaşmısınız ondan alın ama sonra mutlaka emlakçıya evi aldığınızı söylemeyi ihmal etmeyin en azından rüya gördüm falan dersiniz Allah bilir o evi 1.8 e sat demiştir bu sığır üstüne koymuştur üstünü kendi tırnaklayacaktır. o yüzden satılmıyordur zaten
  • 14-09-2023, 09:52:03
    #3
    Gecen benim de basima tam tersi bir olay geldi.
    8.5m yazan bir yeri emlakciyi arayarak 8m teklif ettim.Mulk sahibiyle goruseyim donuyorum size dedi.10dk sonra indirim yerine zam yedik efendim mulk sahibi 9.850 den ilani guncelle 9.5m den asagi teklifler icin beni arama demis gülüştük kapattik.Boyleleride var arada.
  • 14-09-2023, 09:52:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende aydın nazillide oturuyorum burdaki emlakçıları takip ediyorum yalan yanlış ilanları absürt fiyatlara açıp kira fiyatlarını yükseltmeye calısıyorlar. hangi eve sorsam 10.000 tl -12.000 tutuldu diyor akılları sıra piyasayı arttırcaklar. 2 gün sonra aynı evi bidaha ilanda görüyrum tek tek hepsini kaydediyorum savcılıga suc duyurusunda bulunacağım.
  • 14-09-2023, 09:54:04
    #5
    Komisyon hesabı çalıştıkları için %2 komisyonu yükseltmek uğruna, kaktırma çabaları nirvana...
    Ben de çok çektim onlardan.
  • 14-09-2023, 09:54:09
    #6
    Net Emlakçılar sayesinde bu kira fiyatları var diyemem ama yüksek ölçüde onlar sayesinde oluyor. Kan emici vampirler resmen. Kendilerini birşey zannediyorlar ev sahibinin üstüne çıkıyorlar son 3-4 yaşadım nefret ettim resmen hepsinden.
  • 14-09-2023, 09:54:26
    #7
    Yan komşum evini kiraya vermek istedi. 15 bin lira isteyeceğini söyledi. Daha sonra bir emlakçıyla anlaştı, emlakçı 15 az 19 isteyelim dediler ve sonucunda 17 ye kiracı buldular. Gerçekten çok komik bir durum. Belki ev sahibinden kiralasanız 15 e değil 13 e bile düşebilirdi. Emlakçılara kesin olarak bir dur denmeli.
  • 14-09-2023, 09:55:44
    #8
    Devlet bu emlakçılığı yasaklasa zaten konut sorunun bi miktarı çözülecek.
  • 14-09-2023, 10:02:55
    #9
    Geçen sene 5.000 tl'ye kiralamak üzere olduğum dükkan için emlakçı dükkan sahibine "9.000'e veririz" dediği için tutamadım 8.500'e verdiler.Yan dükkanım olduğu için benim de kiram 5'den 8.5 oldu.Sonra diğer yanımdaki 5.5'dan 9 oldu.İşte piyasa böyle artıp gidiyor..