sizde emlakçıyı aradan çıkartın madem ev sahibine ulaşmısınız ondan alın ama sonra mutlaka emlakçıya evi aldığınızı söylemeyi ihmal etmeyin en azından rüya gördüm falan dersiniz

Allah bilir o evi 1.8 e sat demiştir bu sığır üstüne koymuştur üstünü kendi tırnaklayacaktır. o yüzden satılmıyordur zaten