bende aydın nazillide oturuyorum burdaki emlakçıları takip ediyorum yalan yanlış ilanları absürt fiyatlara açıp kira fiyatlarını yükseltmeye calısıyorlar. hangi eve sorsam 10.000 tl -12.000 tutuldu diyor akılları sıra piyasayı arttırcaklar. 2 gün sonra aynı evi bidaha ilanda görüyrum tek tek hepsini kaydediyorum savcılıga suc duyurusunda bulunacağım.