Yan komşum evini kiraya vermek istedi. 15 bin lira isteyeceğini söyledi. Daha sonra bir emlakçıyla anlaştı, emlakçı 15 az 19 isteyelim dediler ve sonucunda 17 ye kiracı buldular. Gerçekten çok komik bir durum. Belki ev sahibinden kiralasanız 15 e değil 13 e bile düşebilirdi. Emlakçılara kesin olarak bir dur denmeli.