m3 yü geçen aylara göre bir karşılaştırın hocam bence.
Absürt Gelen Su Faturası
11
●420
- 11-09-2023, 15:49:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sabah haberlerde denk geldi. İzmir'de bir mahalledeki herkese absürt su faturası gelenler varmış. Konuyu görünce sormak istedim İzmir ' de o mahallede misin diye.
m3 yü geçen aylara göre bir karşılaştırın hocam bence.
- 11-09-2023, 16:58:57Bizde iki kişi yaşıyoruz hocam . Max 100-150 bandında geliyor iskiye geçen dönem ve yeni dönem ne kadar metreküp kullanmışsınız gösterdiniz mi yada siz incelediniz mi?SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2023, 08:49:11Hocam İstanbulda mı yasıyorsunuz ? Çünkü aynı durum basıam geldı 2 aydır ıl dısındaydık 200 tl fatura gelmıs ondan oncekı ayda 0 tl gelmıstı aradık kendılerı sayacınızda 85 yazıyorsa ekıplerımız gelebılır vs gıbı cumleler kurdular sonrasında eger yanlıs ıse bıdakı okumada anlasılır dedıler. Bunun sonucunada bır sonrakı faturadan dusuyorlarmıs. Bır daha kı okumayı beklıyorum