Hocam İstanbulda mı yasıyorsunuz ? Çünkü aynı durum basıam geldı 2 aydır ıl dısındaydık 200 tl fatura gelmıs ondan oncekı ayda 0 tl gelmıstı aradık kendılerı sayacınızda 85 yazıyorsa ekıplerımız gelebılır vs gıbı cumleler kurdular sonrasında eger yanlıs ıse bıdakı okumada anlasılır dedıler. Bunun sonucunada bır sonrakı faturadan dusuyorlarmıs. Bır daha kı okumayı beklıyorum