sabah haberlerde denk geldi. İzmir'de bir mahalledeki herkese absürt su faturası gelenler varmış. Konuyu görünce sormak istedim İzmir ' de o mahallede misin diye. m3 yü geçen aylara göre bir karşılaştırın hocam bence.