Yorum hizmetleri… ölücüler… köleler…
11
●512
- 10-09-2023, 14:52:06Alt taban fiyatı 10₺ fakat buna kaç kiÅŸi uyuyor? Az önce 100 appstore yorumu 75₺ye saÄŸlayabilirim diyene denk geldimÂ… geçenlerde biri bana yazdı 3₺ piyasa diyor o fiyattan alım yapıyormuÅŸ herkestenÂ… gününüzde 3₺ için uÄŸraÅŸmaya deÄŸer mi kölelik buÂ… her ÅŸeyi geçtim taban fiyata uyulmaycaksa neden var
- 10-09-2023, 14:53:17Taban fiyatlara uymayanları kanıtlarıyla birlikte report edin hocam. Taban fiyatlar emekçiyi korumak için var çiğnenmemesi gerekir bunun da cezasız kalmaması gerekir.
- 10-09-2023, 14:57:02Ben 1 kere kanıtı ile birlikte rapor ettim ama kişi cezasiz kaldı.Ha belki sözlü uyarilmistir konusu kapanmıştır bilemem ama o arka planda o işe devam edergdisanastronaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2023, 14:57:31bunun mantıklı bir nedeni olamaz hocam ve kullanıcı üyelerimiz yorum atar şeklinde belirtti zaten kaldıki öyle olmasa bile bir alt taban fiyatı var mevcutta yani bir kişinin ihtiyacı var diye onlarca kişinin ekmeğiyle oynanmaz.Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2023, 14:59:16O şekilde işlemiyor hocam ama forumda kurallar.Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhtiyacım var deyip sürümden kazanma edasıyla 10-20TL'ye kanva satalım biz de o halde.
Konu sahibi arkadaş haklı, kural varsa uyulması için. - 10-09-2023, 15:00:593 tl ye yapan varsa net köledir… 10 tl ye bile değmiyor artık.
