• 10-09-2023, 14:52:06
    #1
    Alt taban fiyatı 10₺ fakat buna kaç kiÅŸi uyuyor? Az önce 100 appstore yorumu 75₺ye saÄŸlayabilirim diyene denk geldimÂ… geçenlerde biri bana yazdı 3₺ piyasa diyor o fiyattan alım yapıyormuÅŸ herkestenÂ… gününüzde 3₺ için uÄŸraÅŸmaya deÄŸer mi kölelik buÂ… her ÅŸeyi geçtim taban fiyata uyulmaycaksa neden var
  • 10-09-2023, 14:53:10
    #2
    Hocam otomatik botu vs. vardır ki , kimsenin durumunu bilemeyiz belki adam da biliyordur 3₺ ye yapılmayacağını ancak belki de ihtiyacı vardır hocam o ÅŸekilde düşünmeyelim bence
  • 10-09-2023, 14:53:17
    #3
    Taban fiyatlara uymayanları kanıtlarıyla birlikte report edin hocam. Taban fiyatlar emekçiyi korumak için var çiğnenmemesi gerekir bunun da cezasız kalmaması gerekir.
  • 10-09-2023, 14:53:52
    #4
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt taban fiyatı 10₺ fakat buna kaç kiÅŸi uyuyor? Az önce 100 appstore yorumu 75₺ye saÄŸlayabilirim diyene denk geldimÂ… geçenlerde biri bana yazdı 3₺ piyasa diyor o fiyattan alım yapıyormuÅŸ herkestenÂ… gününüzde 3₺ için uÄŸraÅŸmaya deÄŸer mi kölelik buÂ… her ÅŸeyi geçtim taban fiyata uyulmaycaksa neden var
    Rapor edin
  • 10-09-2023, 14:57:02
    #5
    gdisanastronaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taban fiyatlara uymayanları kanıtlarıyla birlikte report edin hocam. Taban fiyatlar emekçiyi korumak için var çiğnenmemesi gerekir bunun da cezasız kalmaması gerekir.
    Ben 1 kere kanıtı ile birlikte rapor ettim ama kişi cezasiz kaldı.Ha belki sözlü uyarilmistir konusu kapanmıştır bilemem ama o arka planda o işe devam eder
  • 10-09-2023, 14:57:31
    #6
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otomatik botu vs. vardır ki , kimsenin durumunu bilemeyiz belki adam da biliyordur 3₺ ye yapılmayacağını ancak belki de ihtiyacı vardır hocam o ÅŸekilde düşünmeyelim bence
    bunun mantıklı bir nedeni olamaz hocam ve kullanıcı üyelerimiz yorum atar şeklinde belirtti zaten kaldıki öyle olmasa bile bir alt taban fiyatı var mevcutta yani bir kişinin ihtiyacı var diye onlarca kişinin ekmeğiyle oynanmaz.
  • 10-09-2023, 14:59:16
    #7
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otomatik botu vs. vardır ki , kimsenin durumunu bilemeyiz belki adam da biliyordur 3₺ ye yapılmayacağını ancak belki de ihtiyacı vardır hocam o ÅŸekilde düşünmeyelim bence
    O ÅŸekilde iÅŸlemiyor hocam ama forumda kurallar.
    İhtiyacım var deyip sürümden kazanma edasıyla 10-20TL'ye kanva satalım biz de o halde.

    Konu sahibi arkadaş haklı, kural varsa uyulması için.
  • 10-09-2023, 15:00:59
    #8
    3 tl ye yapan varsa net köledir… 10 tl ye bile değmiyor artık.
  • 10-09-2023, 15:07:40
    #9
    piyasada taban fiyat harici dengezislikte var geçen animasyon için konu açtım

    300₺ - 20.000₺ arası fiyat aldım.