Alt taban fiyatı 10₺ fakat buna kaç kişi uyuyor? Az önce 100 appstore yorumu 75₺ye sağlayabilirim diyene denk geldim
geçenlerde biri bana yazdı 3₺ piyasa diyor o fiyattan alım yapıyormuş herkesten
gününüzde 3₺ için uğraşmaya değer mi kölelik bu
her şeyi geçtim taban fiyata uyulmaycaksa neden var