mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt taban fiyatı 10₺ fakat buna kaç kişi uyuyor? Az önce 100 appstore yorumu 75₺ye sağlayabilirim diyene denk geldim… geçenlerde biri bana yazdı 3₺ piyasa diyor o fiyattan alım yapıyormuş herkesten… gününüzde 3₺ için uğraşmaya değer mi kölelik bu… her şeyi geçtim taban fiyata uyulmaycaksa neden var
Rapor edin