Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam otomatik botu vs. vardır ki , kimsenin durumunu bilemeyiz belki adam da biliyordur 3₺ ye yapılmayacağını ancak belki de ihtiyacı vardır hocam o şekilde düşünmeyelim bence
bunun mantıklı bir nedeni olamaz hocam ve kullanıcı üyelerimiz yorum atar şeklinde belirtti zaten kaldıki öyle olmasa bile bir alt taban fiyatı var mevcutta yani bir kişinin ihtiyacı var diye onlarca kişinin ekmeğiyle oynanmaz.