• 10-09-2023, 12:27:01
    #10
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bazen bende de oluyor. Tanrı bu insanlardaki utanmayı fazlasıyla bize vermiş sanırım. Rencide etmemek istiyorsunuz değil mi, utanır falan diye. Onun yerine bir daha biz utanıyoruz sonra sinirleniyoruz. Bunlar da ne onur ne utanma olur.
    Hayır yani 15-20₺ olsa anlarım ama bir sakız parası 3₺ için bu hale düşmek… Çok garip geliyor bana.
  • 10-09-2023, 12:27:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, paneldeki hızlı servisleri denemeleri için 3₺ bir deneme bakiyesi veriyorum ama bu iyiliği suistimal eden birkaç kişi görmeye başladım. Numaraları ve konuşmaları paylaşmayacağım o kişi kendini biliyor zaten. Kendisine de ban attım sorun yok o konuda.
    Adam geldi kendi kişisel numarasından yazdı, aldı 3₺ bakiyeyi. Harcadı 750k tiktok izlenmeye. Sonra bir işlerme hesabı adı altında bir hesaptan yazdı, anladım zaten aynı kişi olduğunu konuşmalarından ama yazmışım bakiye veriyorum diye, verdim. Yazık diyorum başka bir şey demiyorum

    Bu hale gelmişiz. Üzücü..
    Hocam buna "ticaret" diyen insanların olduğu bir toplumdayız. Bu dolandırıcılık ticaret kurnazlığı olarak adlandırılıyor. Büyük ihtimal sizi dolandıran o zat, sizden aldığı bedava hizmeti başka platformda parayla satıyordur.
  • 10-09-2023, 12:28:13
    #12
    ben kimseye vermiyorum deneme bakiyesi maalesef zaten böyle bir iş yapıcak birisinin deneme parasıda vardır memnun kalmazsa zaten o servis o kişiye eklenicek parasıyla hizmet almış olucak işin sonunda.
  • 10-09-2023, 12:29:00
    #13
    serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buna "ticaret" diyen insanların olduğu bir toplumdayız. Bu dolandırıcılık ticaret kurnazlığı olarak adlandırılıyor. Büyük ihtimal sizi dolandıran o zat, sizden aldığı bedava hizmeti başka platformda parayla satıyordur.
    Eğer öyleyse aldığı para ona helal olmaz hocam 😃
  • 10-09-2023, 12:29:51
    #14
    Aetheria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kimseye vermiyorum deneme bakiyesi maalesef zaten böyle bir iş yapıcak birisinin deneme parasıda vardır memnun kalmazsa zaten o servis o kişiye eklenicek parasıyla hizmet almış olucak işin sonunda.
    Bu yöntemle kendime çok müşteri çektim, yapmaya devam ediyorum. Ama böyle iyiliği suistimal eden çocuk dediğim kişileri gördükçe pişman oluyorum.
  • 10-09-2023, 12:30:20
    #15
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer öyleyse aldığı para ona helal olmaz hocam 😃
    Onu düşünecek vizyon olsa zaten 3 tl için şerefini ayaklar altına almaz.
  • 10-09-2023, 12:31:03
    #16
    serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu düşünecek vizyon olsa zaten 3 tl için şerefini ayaklar altına almaz.
    Aynen öyle.
  • 10-09-2023, 13:10:53
    #17
    Maalesef günümüzde açık gözlü olmak, insanları kandırmak, 3 TL için bile olsa bir şeyi dürüst olmadan elde etmek bir başarı olarak görünüyor. "Bak şunu beleşe aldım, bak onu dolandırdım, bak şöyle ucuza aldım böyle pahalıya sattım" gibi laflar ile efelik yapılıyor. Artık hem sanalda hem de gerçek hayatta dürüst çalışan/ticaret yapan insan çok az.
  • 10-09-2023, 13:35:29
    #18
    Python Coder
    750k tiktok izlenmesi 3 tl mi