O bazen bende de oluyor. Tanrı bu insanlardaki utanmayı fazlasıyla bize vermiş sanırım. Rencide etmemek istiyorsunuz değil mi, utanır falan diye. Onun yerine bir daha biz utanıyoruz sonra sinirleniyoruz. Bunlar da ne onur ne utanma olur.
Hayır yani 15-20₺ olsa anlarım ama bir sakız parası 3₺ için bu hale düşmek
Çok garip geliyor bana.