Maalesef günümüzde açık gözlü olmak, insanları kandırmak, 3 TL için bile olsa bir şeyi dürüst olmadan elde etmek bir başarı olarak görünüyor. "Bak şunu beleşe aldım, bak onu dolandırdım, bak şöyle ucuza aldım böyle pahalıya sattım" gibi laflar ile efelik yapılıyor. Artık hem sanalda hem de gerçek hayatta dürüst çalışan/ticaret yapan insan çok az.