Aetheria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kimseye vermiyorum deneme bakiyesi maalesef zaten böyle bir iş yapıcak birisinin deneme parasıda vardır memnun kalmazsa zaten o servis o kişiye eklenicek parasıyla hizmet almış olucak işin sonunda.
Bu yöntemle kendime çok müşteri çektim, yapmaya devam ediyorum. Ama böyle iyiliği suistimal eden çocuk dediğim kişileri gördükçe pişman oluyorum.