• 10-09-2023, 12:20:55
    #1
    Merhaba, paneldeki hızlı servisleri denemeleri için 3₺ bir deneme bakiyesi veriyorum ama bu iyiliği suistimal eden birkaç kişi görmeye başladım. Numaraları ve konuşmaları paylaşmayacağım o kişi kendini biliyor zaten. Kendisine de ban attım sorun yok o konuda.
    Adam geldi kendi kişisel numarasından yazdı, aldı 3₺ bakiyeyi. Harcadı 750k tiktok izlenmeye. Sonra bir işlerme hesabı adı altında bir hesaptan yazdı, anladım zaten aynı kişi olduğunu konuşmalarından ama yazmışım bakiye veriyorum diye, verdim. Yazık diyorum başka bir şey demiyorum

    Bu hale gelmişiz. Üzücü..
  • 10-09-2023, 12:22:54
    #2
    3 TL için insanların düştüğü duruma bak yazık.
  • 10-09-2023, 12:23:37
    #3
    3 Tl değil mi doğru anladım? 3000 fln değil? just 3 TRY ?
  • 10-09-2023, 12:24:24
    #4
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 TL için insanların düştüğü duruma bak yazık.
    Birde hocam ben bunu farkettm zaten bakiyeleri vermeden önce ipleri kontrol ediyorum. Bunu bile bile bakiyeyi verdim kendime de kızıyorum. 3₺ için yapılır mı ya bu..
  • 10-09-2023, 12:24:36
    #5
    Kişisel Rütbe
    3 Tl için de onurunu satmazsın ya
    bence küçük bir kardeşimiz olabilir sonuçta paradan korkuyor olabilir eğer küçük ise ona ben destek olmak isterim ha eğer kocamansa bas gitsin onursuzu
  • 10-09-2023, 12:24:58
    #6
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Tl değil mi doğru anladım? 3000 fln değil? just 3 TRY ?
    Evet hocam 3 TL Sakız parası diyebiliriz.
  • 10-09-2023, 12:25:55
    #7
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde hocam ben bunu farkettm zaten bakiyeleri vermeden önce ipleri kontrol ediyorum. Bunu bile bile bakiyeyi verdim kendime de kızıyorum. 3₺ için yapılır mı ya bu..
    O bazen bende de oluyor. Tanrı bu insanlardaki utanmayı fazlasıyla bize vermiş sanırım. Rencide etmemek istiyorsunuz değil mi, utanır falan diye. Onun yerine bir daha biz utanıyoruz sonra sinirleniyoruz. Bunlar da ne onur ne utanma olur.
  • 10-09-2023, 12:26:05
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Tl için de onurunu satmazsın ya
    bence küçük bir kardeşimiz olabilir sonuçta paradan korkuyor olabilir eğer küçük ise ona ben destek olmak isterim ha eğer kocamansa bas gitsin onursuzu
    Çok da küçük olduğunu sanmıyorum hocam. Bir çocuk bile bu hale gelmez bence.
  • 10-09-2023, 12:26:30
    #9
    Kişisel Rütbe
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok da küçük olduğunu sanmıyorum hocam. Bir çocuk bile bu hale gelmez bence.
    eğer küçük değilse onursuzdur