3 Tl için de onurunu satmazsın ya
bence küçük bir kardeşimiz olabilir sonuçta paradan korkuyor olabilir eğer küçük ise ona ben destek olmak isterim ha eğer kocamansa bas gitsin onursuzu
Çok da küçük olduğunu sanmıyorum hocam. Bir çocuk bile bu hale gelmez bence.