Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde hocam ben bunu farkettm zaten bakiyeleri vermeden önce ipleri kontrol ediyorum. Bunu bile bile bakiyeyi verdim kendime de kızıyorum. 3₺ için yapılır mı ya bu..
O bazen bende de oluyor. Tanrı bu insanlardaki utanmayı fazlasıyla bize vermiş sanırım. Rencide etmemek istiyorsunuz değil mi, utanır falan diye. Onun yerine bir daha biz utanıyoruz sonra sinirleniyoruz. Bunlar da ne onur ne utanma olur.