Merhaba, paneldeki hızlı servisleri denemeleri için 3₺ bir deneme bakiyesi veriyorum ama bu iyiliği suistimal eden birkaç kişi görmeye başladım. Numaraları ve konuşmaları paylaşmayacağım o kişi kendini biliyor zaten. Kendisine de ban attım sorun yok o konuda.
Adam geldi kendi kişisel numarasından yazdı, aldı 3₺ bakiyeyi. Harcadı 750k tiktok izlenmeye. Sonra bir işlerme hesabı adı altında bir hesaptan yazdı, anladım zaten aynı kişi olduğunu konuşmalarından ama yazmışım bakiye veriyorum diye, verdim. Yazık diyorum başka bir şey demiyorum
Bu hale gelmişiz. Üzücü..