Adam geldi kendi kişisel numarasından yazdı, aldı 3₺ bakiyeyi. Harcadı 750k tiktok izlenmeye. Sonra bir işlerme hesabı adı altında bir hesaptan yazdı, anladım zaten aynı kişi olduğunu konuşmalarından ama yazmışım bakiye veriyorum diye, verdim. Yazık diyorum başka bir şey demiyorum

Bu hale gelmişiz. Üzücü..

Sakız parası diyebiliriz.