• 08-09-2023, 22:00:21
    #1
    Türkiye'nin en büyük parekende marketlerinden birinde çalışıyorum ve gördüklerim beni büyük üzüntüye uğrattı.
    1-) Son kullanım tarihi geçmiş ürünleri müşteriye satıyorlar
    3-) kullanım tarihi geçen ürünlerin ambalajlarını yenisiyle değiştiriyorlar ya da siliyor tarihin üstünü
    4-) satılmayacak kadar kötü ürünleri ya da SKT uzun süredir geçmiş ürünleri esnafa indirimli satıyorlar kasap kıymayı alıp dönüştürüp satıyor tostçu yumurtayı alıp tost yaparak satıyor vs vs
    5-) personelleri fazla çalıştırıp fazla saatleri gizlice siliyorlar

    Bunlar belki şehirden şehire değişiklik gösteriyor olabilir ama bulunduğum şehirde 3 şube gezdim 3üde bunu yapıyor. Ve ben yapmadığım için çok baskı yapıyorlar bana üzerime oynuyorlar. Sonuna kadar çabalarım Allah böyle fırsatçılara fırsat vermesin inşallah.
  • 08-09-2023, 22:01:11
    #2
  • 08-09-2023, 22:02:20
    #3
    kıyameti yakındır
  • 08-09-2023, 22:02:31
    #4
    Şikayet etmezseniz ne yazık ki tüm bunlara göz yumanlardan olacaksınız. Çok kötü bir şey bu.
  • 08-09-2023, 22:03:39
    #5
    Türkiye'de dürüstlüğün ve başarının cezası ağırdır.
    • ESSA
    • kalitelihostorg
    • chnyrdkl
    ESSA, kalitelihostorg, chnyrdkl ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 08-09-2023, 22:08:51
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ülkenin %52'si bu düzeni istedi
  • 08-09-2023, 22:12:18
    #7
    İnsanlık duruma göre ara ara ölüyor zaten : )
    Ama bu durum insanlıkla alakalı değil ekonomi ile alakalı.

    Millet neden kıssam kaar etsem derdinde. Bir ülkenin en büyük düşmanı , dış güçler değildir , enflasyondur.
    Bu ekonomi dürüstlüğü yardımseverliği ile övünen halkı ne hale getiriyor hep beraber izliyoruz.

    Fakat çoğunluk memnun , bayrak inmez , ezan dinmez
  • 08-09-2023, 22:14:43
    #8
    sikayet edin hocam ne bekliyosunuz
  • 08-09-2023, 22:25:43
    #9
    böö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmezseniz ne yazık ki tüm bunlara göz yumanlardan olacaksınız. Çok kötü bir şey bu.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de dürüstlüğün ve başarının cezası ağırdır.
    xantia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin %52'si bu düzeni istedi
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sikayet edin hocam ne bekliyosunuz
    Şikayet ettim arkadaşlar denetlemeye geldiler hiçbir sorun yok diyip gittiler. 2. Şubede bir tane bu şekilde SKT geçmiş ürün yakaladılar 10 bin tl ceza yazdılar şaka yapar gibi
    Sonuç değişmedi hâlâ aynı devam ediyorlar