böö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet etmezseniz ne yazık ki tüm bunlara göz yumanlardan olacaksınız. Çok kötü bir şey bu.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de dürüstlüğün ve başarının cezası ağırdır.
xantia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin %52'si bu düzeni istedi
revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sikayet edin hocam ne bekliyosunuz
Şikayet ettim arkadaşlar denetlemeye geldiler hiçbir sorun yok diyip gittiler. 2. Şubede bir tane bu şekilde SKT geçmiş ürün yakaladılar 10 bin tl ceza yazdılar şaka yapar gibi
Sonuç değişmedi hâlâ aynı devam ediyorlar