Türkiye'nin en büyük parekende marketlerinden birinde çalışıyorum ve gördüklerim beni büyük üzüntüye uğrattı.
1-) Son kullanım tarihi geçmiş ürünleri müşteriye satıyorlar
3-) kullanım tarihi geçen ürünlerin ambalajlarını yenisiyle değiştiriyorlar ya da siliyor tarihin üstünü
4-) satılmayacak kadar kötü ürünleri ya da SKT uzun süredir geçmiş ürünleri esnafa indirimli satıyorlar kasap kıymayı alıp dönüştürüp satıyor tostçu yumurtayı alıp tost yaparak satıyor vs vs
5-) personelleri fazla çalıştırıp fazla saatleri gizlice siliyorlar
Bunlar belki şehirden şehire değişiklik gösteriyor olabilir ama bulunduğum şehirde 3 şube gezdim 3üde bunu yapıyor. Ve ben yapmadığım için çok baskı yapıyorlar bana üzerime oynuyorlar. Sonuna kadar çabalarım Allah böyle fırsatçılara fırsat vermesin inşallah.
İnsanlık ölmüş başımız sağolsun.
39
●2.048
- 08-09-2023, 22:12:18İnsanlık duruma göre ara ara ölüyor zaten : )
Ama bu durum insanlıkla alakalı değil ekonomi ile alakalı.
Millet neden kıssam kaar etsem derdinde. Bir ülkenin en büyük düşmanı , dış güçler değildir , enflasyondur.
Bu ekonomi dürüstlüğü yardımseverliği ile övünen halkı ne hale getiriyor hep beraber izliyoruz.
Fakat çoğunluk memnun , bayrak inmez , ezan dinmez
- 08-09-2023, 22:25:43böö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülexantia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞikayet ettim arkadaşlar denetlemeye geldiler hiçbir sorun yok diyip gittiler. 2. Şubede bir tane bu şekilde SKT geçmiş ürün yakaladılar 10 bin tl ceza yazdılar şaka yapar gibirevios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç değişmedi hâlâ aynı devam ediyorlar