Türkiye'nin en büyük parekende marketlerinden birinde çalışıyorum ve gördüklerim beni büyük üzüntüye uğrattı.
1-) Son kullanım tarihi geçmiş ürünleri müşteriye satıyorlar
3-) kullanım tarihi geçen ürünlerin ambalajlarını yenisiyle değiştiriyorlar ya da siliyor tarihin üstünü
4-) satılmayacak kadar kötü ürünleri ya da SKT uzun süredir geçmiş ürünleri esnafa indirimli satıyorlar kasap kıymayı alıp dönüştürüp satıyor tostçu yumurtayı alıp tost yaparak satıyor vs vs
5-) personelleri fazla çalıştırıp fazla saatleri gizlice siliyorlar

Bunlar belki şehirden şehire değişiklik gösteriyor olabilir ama bulunduğum şehirde 3 şube gezdim 3üde bunu yapıyor. Ve ben yapmadığım için çok baskı yapıyorlar bana üzerime oynuyorlar. Sonuna kadar çabalarım Allah böyle fırsatçılara fırsat vermesin inşallah.