İnsanlık duruma göre ara ara ölüyor zaten : )
Ama bu durum insanlıkla alakalı değil ekonomi ile alakalı.
Millet neden kıssam kaar etsem derdinde. Bir ülkenin en büyük düşmanı , dış güçler değildir , enflasyondur.
Bu ekonomi dürüstlüğü yardımseverliği ile övünen halkı ne hale getiriyor hep beraber izliyoruz.
Fakat çoğunluk memnun , bayrak inmez , ezan dinmez