R10'un geldiği son nokta..
20
●2.246
- 07-09-2023, 01:05:54HAHAHAHAHAA deviri sen mi açtın sen mi kapadın paşam ? 4chan den gelen bir html emojisi, kafaya bak, güle güle kullan.shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2023, 01:10:47Görüşüne istinaden görüşümü paylaşarak "beğenmiyorsanız kullanmayabilirsiniz" dedim bende. Görüşünüz hareket içeriyor. Bende A kişisi hakkında hakaret odaklı, çok sert düşüncelerimi, benim görüşüm diyerek topluma açık şekilde paylaşayım sağ da solda. Görüşünüz saygı çerçevesi içerisinde yapıldığı taktirde saygı gösterebiliriz. Fakat sizin görüşünüz "R10 ahır oldu" şeklindeyse bunun bir hakaret olduğunun kanaatindeyim. Ahırın kelime anlamını açıkladığınız için çok sağolun, ne anlamda söylediğinizi hiç anlamamıştıkMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizi aydınlattığın için teşekkürler!
- 07-09-2023, 01:10:59Misafir; burasının ahır gibi bir yer olduğunu düşünüyorsanız, demek ki burada olmak istemiyorsunuz. Çünkü burası bir ahırsa, biz üyeler de küçükbaş ya da büyükbaş hayvanlarız size göre. Muhtemelen bu isteğinizi dile getirmeye çekindiniz. Ben mesajınızı aldım ve forumla ilişiğinizi süresiz olarak kestim. R10 gibi bir ahırın dışında size başarılar diliyorum.
- 07-09-2023, 01:11:55
- 07-09-2023, 01:12:14Elinize sağlık hocamYeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



Bizi aydınlattığın için teşekkürler!
