shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xd yazan kaldı mı bu devirde? Sizin neslinizin 2015 de tükenmesi lazımdı. Madem burası ahır, niye hesabını kapatmıyorsun? Hesabını kapat da saçma sapan konular görmeyelim biraz
HAHAHAHAHAA deviri sen mi açtın sen mi kapadın paşam ? 4chan den gelen bir html emojisi, kafaya bak, güle güle kullan.