Misafir; burasının ahır gibi bir yer olduğunu düşünüyorsanız, demek ki burada olmak istemiyorsunuz. Çünkü burası bir ahırsa, biz üyeler de küçükbaş ya da büyükbaş hayvanlarız size göre. Muhtemelen bu isteğinizi dile getirmeye çekindiniz. Ben mesajınızı aldım ve forumla ilişiğinizi süresiz olarak kestim. R10 gibi bir ahırın dışında size başarılar diliyorum.