Kişi ile ilgisi var dediğiniz gibi, zaten ahırda kişilerin, varlıkların toplandığı yere denir. Admin panelli 20-30 sayfalı kurumsal siteyi tasarımı da benim bulacağım şekilde, react ile falan 4000 TL yapmamı isteyenler mi dersin, gecenin 3'ünde s*kcoin diye saçma saçma şeylerden bahsedip cevap vermeyince küsenler mi :d, eleştiri kabul etmiyorsunuz anladığım kadarıyla, bu benim kendi görüşüm.
Görüşüne istinaden görüşümü paylaşarak "beğenmiyorsanız kullanmayabilirsiniz" dedim bende. Görüşünüz hareket içeriyor. Bende A kişisi hakkında hakaret odaklı, çok sert düşüncelerimi, benim görüşüm diyerek topluma açık şekilde paylaşayım sağ da solda. Görüşünüz saygı çerçevesi içerisinde yapıldığı taktirde saygı gösterebiliriz. Fakat sizin görüşünüz "R10 ahır oldu" şeklindeyse bunun bir hakaret olduğunun kanaatindeyim. Ahırın kelime anlamını açıkladığınız için çok sağolun, ne anlamda söylediğinizi hiç anlamamıştık

Bizi aydınlattığın için teşekkürler!