• 06-09-2023, 22:57:58
    #1
    KONU AÇILDIKTAN 1 GÜN SONRASINDAN EKLEME
    Arkadaşlar sizler saf kötüsünüz çok özür diliyorum ama gerçek bu... Kanundan haberiniz yok, vicdandan, insaftan, insanlıktan haberiniz yok... Allah'tan korkunuz yok..
    Ben konuyu belki birilerine örnek oluruz da ülkenin içinde bulunduğu ateşe bir odun az atılır diye açtım ama gördüm ki kimsenin öyle bir anlayışı yokmuş.. Daha fazla eneyi denmeye ihtiyacım olmadığı için içeriği siliyor ve keriz hayatıma dönüyorum..
    Dilerim Allah her birinizi enayi olmayan bir paragözün insafı ile karşı karışa bıraksın.. Hak ettiğiniz bu daha fazlası değil..
  • 06-09-2023, 23:01:44
    #2
    Milyonluk evi 1, 2 K ya kiraya vermek enayiliktir .
  • 06-09-2023, 23:03:06
    #3
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonluk evi 1, 2 K ya kiraya vermek enayiliktir .
    Allah'tan ev benim hocam
  • 06-09-2023, 23:03:57
    #4
    Bankadan yatırın hocam sözleşme olmasa bile artış oranı belli olacaktır dava açarak faiziyle geri alabilirsiniz. Birisi anlatmıştı öyle yapan varmış ama tam detayını bilmiyorum
  • 06-09-2023, 23:04:35
    #5
    "İnsaf" ne güzel kelime, "insaflı olmak" ne güzel haslet.
    Allah bir'inizi bin etsin.
  • 06-09-2023, 23:04:48
    #6
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'tan ev benim hocam
    Hocam sozum meclisten disari ama gercek bu yani .
  • 06-09-2023, 23:08:36
    #7
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonluk evi 1, 2 K ya kiraya vermek enayiliktir .
    enayilik değil hocam vicdan bundan 3-4 sene önce belkide o ev 200-300bin'di ve dönemin kirasına göre idealdi ama gerek pandemi gerek ekonomik sıkıntılar , enflason , alım gücü düşüklüğü bizi bu noktaya getirdi ve herkes yatırım aracı olarak gördüğü için kiraları fazla istiyor ama konu sahibine bakarsanız vicdanlı davranıp devlet neyi istiyorsa onun üzerinden devam ediyor istede oda baskılar çık ben geleceğim oturacağım der niye kira veriyorum der ama vicdan işte...
  • 06-09-2023, 23:09:48
    #8
    Platin üye
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonluk evi 1, 2 K ya kiraya vermek enayiliktir .
    En kötü 25 yaşındaki evin 1-2 milyon olması çok garip geliyor bana.
    Eskiden evin kendini amorti etmesi 120 ay denirdi. Şu an 3 milyon bir evin amorti etmesi için aylık 25 bin lira alması gerek. Ki bu diğer sene daha da artacak.

    Bunun 2.5 asgari ücret etmesi ayrı bir konu. Ev fiyatlarının çok gereksiz arttığını düşünüyorum. Özellikle 1.20 faizli kredi açıklaması yapıldığı an ev sahipleri krediye vereceğine bana versin diye en tepeye çıktılar.
  • 06-09-2023, 23:11:55
    #9
    Enayilik diyen arkadaşlar kiracıdır umarım