Milyonluk evi 1, 2 K ya kiraya vermek enayiliktir .
enayilik değil hocam vicdan bundan 3-4 sene önce belkide o ev 200-300bin'di ve dönemin kirasına göre idealdi ama gerek pandemi gerek ekonomik sıkıntılar , enflason , alım gücü düşüklüğü bizi bu noktaya getirdi ve herkes yatırım aracı olarak gördüğü için kiraları fazla istiyor ama konu sahibine bakarsanız vicdanlı davranıp devlet neyi istiyorsa onun üzerinden devam ediyor istede oda baskılar çık ben geleceğim oturacağım der niye kira veriyorum der ama vicdan işte...